Politica de Garantie si Service
1. Declaratie
SC MEDIDENT EXIM SRL, in calitate de Vanzator, conform declaratiilor de conformitate primite de la furnizor, certifica faptul ca produsele sunt testate bucata cu bucata conform normelor europene, asigurând prevederile Art. 5 din HG nr. 1022/2002 privind regimul produselor, ca acestea nu pun in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului si sunt in conformitate cu standardele europene. Produsele comercializate poarta marcajul CE aplicat de Producator.
2. Politica de garantie
Produsele vandute de SC MEDIDENT EXIM SRL sunt noi, în ambalaje originale. Toate produsele comercializate corespund Declarațiilor de Conformitate ale Producătorilor si beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare.
Pentru echipamentele achizitionate si puse in functiune de Cumparator, este necesara respectarea condițiilor de manipulare, depozitare, punere în funcțiune, exploatare si întreținere prevazute în documentația tehnică.
Perioada de garantie se prelungeste cu timpul cat produsul a fost in service in aceasta perioada.
In cazul echipamentelor mari, netransportabile prin curier, Vanzatorul de comun acord cu Cumparatorul stabilesc data in care echipamentul va fi reparat la sediul Cumparatorului.
In cazul in care produsul nu poate fi reparat sau durata de nefuncționare depășește 10% din termenul de garanție, la cererea Cumpărătorului, produsul va fi înlocuit sau i se va restitui contravaloarea stabilită în conformitate cu art.14. din HG 394-1995.
Piesele inlocuite nu se returneaza Cumparatorului.
Costurile de transport de la service catre Cumparator sunt suportate de Cumparator.
2.1 Garantia nu acopera:
- riscurile de transport catre și dinspre Departamentul Service al Vanzatorului
- modificarile aduse produsului fara aprobarea scrisa a Producatorului sau Vanzatorului
- defectelele fizice produse in urma socurilor mecanice, termice (sparturi, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari) altele decat cele datorate uzurii
- situatia in care etichetele, insemnele si sigiliile Producatorului prezinta stersaturi, modificari, dezlipiri sau alte urme de interventie
- situatia in cazul patrunderii obiectelor straine sau lichide in interiorul produsului
3. Procedura pentru Service:
(Click aici) pentru a descarca formularul de reclamatii. Dupa completare se trimite pe e-mail, iar produsul destinat reparatiei, catre Departamentul service.
Produsul trimis in service trebuie sa fie insotit de:
- o copie a facturii care atesta cumpararea produsului
- eventualele accesorii cu care produsul a fost livrat
- adresa Vanzatorului cu mentiunea: „In atentia Departamentului Service”
4. Garantia uniturilor dentare:
- Uniturile dentare au garantie 2 ani pentru partea electrica si mecanica (placi de baza, circuite electronice si electrice, lampa de consultatie, pompe hidraulice, sisteme de ridicare-coborare, contactori, brate metalice, vopsea exterioara)
- Uniturile dentare au garantie 1 an pentru fotoliul pacientului, scaunul medicului, partile de plastic exterioare si interioare, furtune, garnituri, coturi, supape, filtre
- Piesele de mana au garantia data de producator
- Garantiile se aplica pentru folosirea si intretinerea corespunzatoare date de producator