Politica de retur
Vă rugăm să verificați integritatea fizică a coletelor și produselor în momentul primirii lor, în prezența curierului și să solicitați întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor în cazul în care coletul sau produsul prezintă urme de deteriorare.
Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.
Dispozitivele medicale sunt exceptate de la dispozițiile OUG 34/2014 si nu se pot returna conform dispozițiilor art. 3 lit. B din OUG 34/2014.
Magazinul online Medidentexim.ro se adresează exclusiv profesioniștilor din domeniul stomatologic, respectiv medicilor si tehnicienilor dentari. Vânzările către persoane fizice care nu au calificare in domeniu sunt interzise.
Cumpărătorii pot returna produsele exclusiv în următoarele condiții:
· Produse neconforme a căror specificații au fost menționate eronat pe site. Cumpărătorul este obligat sa semnaleze neconformitatea in termen de maxim 48 de ore, acesta putând opta pentru înlocuirea cu un alt produs de aceeași valoare sau pentru rambursarea integrala a sumei achitate.
· Produsele sunt nefuncționale. Cumpărătorul poate reclama acest lucru in termen de maxim 48 de ore de la data recepției. În măsura în care reclamația se constată a fi veridică produsul urmează a fi înlocuit cu un produs nou. Termenul de înlocuire poate diferi în funcție de stocul produsului.
· În cazul livrării eronate. În măsura în care a fost livrat un alt produs față de cel comandat sau o cantitate diferită față de cea comandată
În toate cazurile de mai sus produsul trebuie să fie nefolosit, nedeteriorat și în ambalajul original, incluzând toate accesoriile, etichetele și documentele.
Documentele necesare
- Dovada achiziției: pentru a procesa un retur, clientul trebuie să prezinte dovada achiziției.
- Formular de retur: formular de retur online https://medidentexim.ro/contul-meu/conditii-de-retur, care să fie completat de client și să includă informații precum motivul returului, detalii de contact si seria facturii.
Modalități de retur
- Returnare în magazin: posibilitatea returnarii produsele achiziționate online în magazinul fizic.
- Returnare prin curier: costul de transport pentru returul prin curier este suportat de client. Dacă produsul este defect din vina producatorului, cheltuielile de retur și eventualele reparații sau înlocuiri in garantie sunt suportate de vanzator.
Procesul de returnare a banilor
- Rambursarea: se face doar prin transfer bancar si poate dura pana la 14 zile lucratoare de la receptia produsului returnat
- Credit pentru achiziții viitoare: exista opțiunea unui credit pentru achiziții viitoare.
Condiții pentru schimburi
- Schimburile pot fi efectuate pentru același tip de produs dar cu caracteristici diferite (ex: culoare, mărime) sau cu alt produs de aceeași valoare sau valoare mai mare.
Excepții și situații speciale
- Produse cu garanție: produsele in garanție vor fi reparate sau înlocuite conform termenilor de garanție iar returul banilor din partea firmei este obligatoriu doar in situatia in care produsul nu poate fi adus la caracteristicile date de producator sau inlocuit cu unul nou.
Vouchere și cadouri: produsele cumpărate cu voucher sau oferite ca bonus nu sunt eligibile pentru retur.